ماه رمضون چی داره که تا سحر من بیدارم

 

خدایا چه فرمولی رو ما پیاده میکنی که تو مهمونیتون خواب نداریم

 

بخور بخورم که تعطیله غیبتم که استغفرالله تلویزیونم که چیزی نداره

 

اینا به کنار من چرا همش از کل بهشت فکرم میره جای مشروبات حلال عجیبه یا نهر شیر

 

خدا من شیر انس چندان خوبی ندارم دوغ ندارین ؟

 

اینایی که میان تجربه مرگ میگن باید بپرسم اونجا بستنی فروشی یا نه

 

یعنی اونجا ماه رمضون زولبیا و بامیه نمیدن ها دگه کنارمون نهر عسله زولبیا چرا بخوریم 😐

 

یکی منو بزنه مخم جا به جا شده

 

لپ محمدمهدیو کشیدم کوبوند تو سرم 🤕

 

همش تقصیر توعه کوثر باید تورو اعدام کنم

 

نمیدونم چرا ولی هرچی هس تقصیر توعه

 

من بچه خوبی بودم تو منو از جاده اصلی انداختی جاده خاکی حالا بیا مخ منو جم کن

 

بیا پاسخگو باش مخ من کو ؟

 

یک عدد دانشمند نرگس نامی توسط کوثر ملون

 

هنگام یافت او با ۰۵۱۴۸۸۸۸ تماس بگیرین 😁😁😁

 

با تشکر روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی 🙏🏻🙃