امروز تاریخ امتحان بود و من بدون هیچگونه امیدی رفتم 😅😅ینی تو دلم این بود

_ نرگس تو هیچی بلد نیستی فقط داری خرخونی میکنی آخرشم عین یک انسان در گل میمونی سر امتحان

در خارج از دل :

_ من میخونم توکل بر خدا فقط خداجون من ده رو بگیرم چون هم باید ریاضی برم هم این بعد فنونمم که خودت میدونی دیگه خسته میشم سه بار برم مدرسه قربونت برم باران تقلب های الهی رو بر سرم جاری گردان ...باتشکر نرگس هستم😎😊



حالا رفتم مدرسه همه برگه به دست 😐😐😐😐

گفتن ها از همین میاد و اینا من فقط یکدور برگه رو خوندم اونم برگه یگانه و بعد رفتم سر جلسه

حالا برگه رو آوردن بگو چی بود ؟

دقیقاااااااااااااا همون برگه ولی با اندکی فقط اندکی تغییرات

و من خوشحااااااااال از اینکه یک جا این مخم کار کرد و کار صحیح کردم و خوندم ✌🏻🥳

خواهش میکنم تشویقم نکنید میدونم خیلی باهوشم👏🏻😁👏🏻😁👏🏻😁👏🏻😁👏🏻😁👏🏻😁👏🏻😁👏🏻😁👏🏻😁👏🏻😁👏🏻

بعد من عین ماشین که گاز میده می‌نوشتم ولی حساب کردم الان ۱۷.۵ شدم ولی نمیدونم چند بده خیلیم خوب شدم با اون خوندن کج و کوله من این نمره ها خودش نماز شکر داره 🙄🤓

بعد دیگه امتحان تموم شد و این دوست عزیزم گفت پیاده بریم و پیاده رفتیم و من هر دفعه نگاه کثیف بعضی هارو میبینم گرچه براش اهمیتی نداره برای منم نداره منتهیییی مننننن اونقدررررررر ریلکسسسسسس نیستمممم میگیرممممم اوننننن لبخندشوووو باااا نگاهشووووو همچییییین گرههههههه میزنمممممم به هیییییچ عملییییییی بااااااز نشششششههههه

( با فریاد و خشم بگید فریادم رو نمیتونم بنویسم دگه😴)

خب راست میگم دیگه هی میام باهاش حرف بزنم یهو یه پسره برمیگرده خودش که جلورو نگا میکنه میگه من عادت دارم 😐😐😐

فک کن من با این اکیپ راه میرفتم من یا جلو جلو میرفتم یا عقب عقب که منو پرت میکردن دقیقا وسطشون😭😭😭

حالا تابستون با فاطمه قرار میذاریم با حدیث بریم بیرون و...😍😍😍

امتحان بعدی نگارشه و اولین امتحانیه که کار خاصی ندارم و نشسته به در نگاااه میکنم دریچه آاااه میکشد😂😂😂

ولی تو امتحانا فیلم دیدن کیف میده ها راستی برای دوستمم دعا کنین یه چند وقته خبری ندارم ازش آن شاءالله که اتفاقی نیافتاده🥺

برای سلامتی همه بیماران صلوات💚



پ.ن: . 🎐 دقیقـا از لحظـه ای که حـرف بقیـه واست مهـم نـیسـت زنـدگـیت شـروع میشـه..🌱 ️



پ.ن:

یه دیالوگ خیلی خوب تو فیلمHyouka بود که میگفت :

تو اسممو میدونی نه داستانمو

تو لبخندمو میبینی نه دردادمو

تو متوجه چیزایی که رها میکنم میشی، نه زخمام

میتونی حرفامو بخونی ، نه ذهنمو

پس راجبم نه نظر بده و نه قضاوتم کن چون تو فقط قسمتی از من رو میبینی که خودم خواستم نشونت بدم ️

( به اعماق طولانی رفتم حتما یه روز یکی که راجبم بد حرف بهش میگم😂)