سلام خدمت دوستان همراهان گرامی 😁😁😁

 

ان شاءالله که حالتون خوب باشه 😍🤲🏻

 

دیروز درگیر خرگوش درست کردنو تخم رنگ کردن بودم ولی امروز باز پاک کردم دوباره کشیدم 😄😂درگیر بودم با خودم

 

از صبح پاشدم چیزی نخوردم قراره با مامان بریم بیرون وسایل مورد نیاز بخریم🤩😂🤩

 

برنامه ریختم برا درسا ولی تو خونه تکونی نشد بخونم از اونجایی هم که وقتی عید بشه چهار روز بعدش عیده قرار بود بریم روستا که نشد عید فطر میریم 

 

و اینکه دیدم همتون دارین از آنچه گذشت 1401 میگین 

 

سال 1401 ‌خب برای من به شخصه سخت گذشت 

 

انقدر که همچی درهم برهم بود تا میخواستم یک اتفاقو بفهمم پشت سرهم میومد انگار یه بارونی میومد که قطع نمیشد 

 

سالی بود که حقیقتا از خیلی چیزا بدم میومد حتی از خودم

 

یک جاهایی خیلی کم میاوردم مغزم اتصالی میکرد همه چی بهم میریخت 😂

 

اما به غیر از غم و غصه هایی که امسال داشت یه شرینیام بود که حال آدمو خوب میکرد 😍نمیشه فقط بگم امسال زهرمار بود 🙄😅😅

 

آنچه که به من گذشت ..سخت بود از خونه تا درسها و همکلاسی و افکار و عقاید و شکست و موفقیت همه چی مثه یه دارکوب تو مخ من شد ولی خداروشکر تموم شد 🙂👋🏻

 

401 بری دیگه برنگردی 😂😂😂

 

و اماااااااا تصمیماتی امسال دارم براتون بگم 😃😃😃

 

اینکه....

 

افزایش اعتماد به نفس میدونم اعتناد به عرشم ولی بیشتر میکنم😂😁

 

دوم تصمیم دارم تو تابستان کلاس طراحی و یک زبان دیگه برم من فک میکردم زبان انگلیسی خیلی سخته چرا انقدر آسونه خب من حوصلم نمیکشه در این راحتی😐😐😑

 

دوم قرآن حفظ کنم چون تاثیرشو دیدم میخوام مجدد برای حفظ اقدام کنم تا حالا دو سه باری شروع کردمو ول کردم 

 

دیگه شاید ورزش بلند بشم انقدر نگن بچه ابتدایی احساس میکنم بقیه فک میکنن با یه بچه کلاس ششمی طرفن چیکار میکنین انقدر دراز و کشیده میشین 🤔🤔🤔

 

اما تصمیم بعدی دارم یادم نمیاد 

 

خدایا کمک کن من همینارو انجام بدم من 😁😍😂

 

سالی با ایمان تقوا عمل صالح در پیش داشته باشید 

 

یه پست دیگه دارم ... بعد سال تحویل🤩