قسمت بالا سحره قسمت پایین افطار

 

کمتر از یک ساعت به اذون پا میشیم بعد خیلی ریلکس غذا میخوریم دقیقا وسطش دعا شروع میشه تا 10 دقیقه به اذون همینجوریه 😂😂😂

 

حالا بابام میره وضو بگیره : 

 

بابا زود باش

 

بابا دو دیقه دیگه اذونه 

 

بابا چیکاار میکنی ؟

 

احساس میکنم سرویس بهداشتی حمومههه شرشرشرشر چه خبره آب سرمایه ملی 

 

اگر یه وقت خدای نکرده آب مملکت خشک شد یکی از مظنونی

 

( بابای منه 😂😂😂)

 

 

حالا الکی فقط شوک میدم من همون لحظه نشستم تو آشپزخونه لیوان آب دستم بزور دارم میخورم 

 

تا اذون یه دریای خزر شعبه دو میزنم ✌🏻😅

 

وای یه موقعی انقدر آب میخوردم تا بیست بعد اذون صدای آب میشنیدم شالاب شالاب 💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

 

امسال از اقیانوس به دریا تبدیل شده 😁😁😁

 

 

حالا مامانم نمیتونم چون تا اذون دور آشپزخونه هی میچرخه میگم اذون دادن اصن نمیگن چی میگی تو ؟😂😂😂

 

بعد یه انرژیم داره تو طول روز تازه میگفت ماه رمضون خوبه نه از نظری که ناهار درست نمیکنن از نظر اینکه بابام دیگه بعد افطار تا فرداش خونس میگه میتونیم بریم جایی اما بعدا دیگه تا ده شب بابام نیس نمیشه 

 

منو باش فک کردم دلتنگیه 🙄🙄

 

حالا شایدم هس همچیو نباید به بچه گف 🤐

 

 

هااااااا راستی مامانم سر شب میگفت بریم از پرورشگاه چهار پنج تا بچه بیاریم 

 

حالا من داشتم ظرف میشستم 😐😐😐

 

اگه داوطلب شن ظرفارو بشورن خونرو مرتب کنن درس خونم باشن خبرکشی منم‌نکنن اذیتمم نکن من حرفی ندارم 

 

میگم خب باید یه چیزی به نامشون کنی 

 

مامانم _ این خونه اون خونه به خونه دیگم تو روستا اینا سه تا ماشین و خونه از یکیشون چهارتا 

 

_ من چی ؟ من درسته ارشدم ولی قرار نیست فداکاری کنم😂😂😂

 

مامانم _ حقوقم برا تو 

 

_ حقوقت چقده؟ 

 

مامانم _ شش میلیون 

 

_ شش میلیون خرج یه روزمه 😐😐😐

 

یعنی این انصافه اونا دو میلیارد سه میلیارد 

 

من بچه ارشد من اولی شش میلیون این دیگه ظلللللمههههه تا اون موقع شش میلیون دو صفحه تخم مرغه با نوشابه و کالباس🤕 

 

 

تک فرزندی خوبه اصن نخواستم برادر خواهر اینجوری قوم مغولن😂😂😂😂

 

غارت گرا دور شین دورشین اه اه