یه پست سوزناک گذاشته بودم بعدش...پاک کردم مهم نبود😂

 

براتون بگم فقط همش برای بحث با مادرگرامی بود واینا 

 

امروز روز خوبی رو شروع نکردم خودم نمیگم‌روزم خوب نبود چون یه روز خوب داشتن بستگی به نگرش خود آدم داره  نه اتفاقایی که میوفته 

 

اومدم از خاطرات منو سوگل بگم 

 

سوسکی چیه ؟ دو تیکه از موهای جلورو رو با باز کردن فرق وسط میندازن دو بر صورت 

 

بعد این سوگل دوبار سوسکی انداخت😂😂😂😂

 

هر دوبارم سوسکی هاشو گرفتم هی میگفتم پیتکو پیتکو پیتکوووووو😅😅😅😅😅

 

دیگه ننداخت باورتون نمیشه ها ولی دیگه ننداخت سوسکی امروز به خودش گفتم خندش گرفت😂😂😂

 

به الناز میگفتم برق گرفته اون ستایشم کلا معروف به مسکوت 😂😂

 

این بشر ساااااکته یعنی یه روز حرف میزنه دو روز نمیزنه 

 

حالا ما سه تا ور ور ور ور ور حرفامون تمومی نداره از روز های جمعه پنجشنبه تا عروسی ها و لباسهای فامیل قیافه هاشون 😅😅😅😅

 

بعدم آخرش امتحانارو میپرسیم و میریم برای روز جدید یا شروع هفته جدید 💥😍😎

 

من جدلم اینجوریه تقلب نمیگم مثلا واضح از الف تا ی بگم جواب چیه برگه رو میزه من کاری ندارم شاید راهنمایی بکنم ولی جوابو کف دستش نمیزارم که جواب میخوای چشاتو باز کن زوم کن برگمو بنویس 😂😂😂😂

حالا جالبه بدونین عقیده من یه فاصله به اندازه زمین تا آسمون با اونا فرق داره یکیشون که اهل سنته بقیمون اهل سنت نیستیم 

بعد امروز داشت از نماز ۲۹ رکعنی ماه رمضونشون میگفت من داشتم  غش میکردم یا نماز چهار رکعتی صبح 

میکم من دو رکعت میخونم خوابم کلا چطوری چاار رکعت !🙄🙄🙄

بعد دیدم ظهر ده رکعت دستمو دراز کردم گفتم 

_ دوست عزیز دعوتت میکنم بیا مثله من شو 😂😂😂

اگر اهل سنت اینجا داریم ببخشینا من با دوستم شوخی میکردم ناراحت نشین جدی جدی نگفتم ولی خیلی نماز داشت تازه بیست دیقه زودتر از ما روزشونو باز میکنن😁

اینم اطلاعات من از دوستم 

یکی دوستام نصف فامیلمو میگه من میگم آسیاب اون نصف فامیل منو میگه اکن روز گفتم آسیاب 

برگشت طرف من گفتم مگه تو آسیابی ؟ 

تا آخر سال منو از شونه ناقص نکنه خیلیه هر دفعه میگم یکی میزنه به شونم اگه دستش برسه 

دیروزم حال رکسانا بد بود کاپشنمو دادم بهش چادرم گذاشتم زیر سرش امروز اومد جلو با مشتش زدم دیدم اینه 

جبران محبت میکنن😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂