رو لب هااااست نور و قدر و کوثر و طاها 

 

ذکر نورانی عاشق هااااا تسیبحات حضرت زهرا 

 

الله اکبر این همه شکووووه 

 

الله اکبر این همه جلاااااال 

 

تو خیابون که راه میرم همه دست تو دست

 

همه هنذفری یکی تو گوش این یکی تو گوش اون یکی

 

دستاشونو مشت کردن تو دست هم لی لای لی لای میکنن 

 

بعد برمیگردن یه لبخند ملیحم تحویل هم میدن سمت حرم حرکت میکنن 

 

من همون لحظه : 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

 

مث میگ میگ دارم راه میرم به کلاسم برسم درحال که کیفم از سبکی دائم از دوشم میوفته و پاهام داره استخوان میشکونن 

 

حالا سرکلاس دبیر میگه :🙄🤐

 

وقتی به دنیا میای تنهایی میمیری تنهایی ( خودشم مجرده)

و طوری سخنرانی کرد که نتیجه من شد : 

 

 

یک عقاب همیشههههه تنهاست😎🦆

 

 

 

 

وقتیم برگشتم چون تاریک بود یکم یه تیکه از مسیرم سایه دیدم😂😂😂

 

حالا من در حالت عادی گاز میدم پرسرعت😂 ولی این دفعه بیشتر رفتم دیدم یهو یک آقای هدفون به گوش با کیف باشگاه پیچید جلو من رفت تو کوچه 🙄😐

 

حالا میخواستم کوچه رو بن بست کنم نمیشد من رد شم ایشون بره وااا😑😑😑

 

ها دبیرمون گفت خرید عید نکنین و مراعات پدرمادراتون کنین نمیدونه اصن نگفتن پاشیم بریم خرید کلا حرفش خونه ما نییسسسست 

 

ولی واقعا جنسا گرون شده طوری که خودم میترسم برم قیمتشو بپرسم فقط نگا کردنش مجانیه 🙂😁